МАТЕМАТИЧНИЙ КВК



Математичний КВК-асорті

Підготовка до гри починається з формування команд (7-8 учасників).
Команда вибирає капітана і назву, готує вітання і домашнє завдання.
Домашнє завдання:
1.    Випустити «Математичну газету».
2.    Придумати емблему кабінету математики.
3.    Підготувати запитання з курсу геометрії 7 класу.

І. Знайомство з командами.
Команди називають девіз, знайомлять з назвою, вітають суперників, журі, вболівальників. Максимальна оцінка – 3 бали.
ІІ. Розминка.
По черзі пропонується командам дати відповіді на такі запитання:
1.    На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
2.    У будинку 100 квартир. Скільки разів на табличках з номерами квартир написана цифра 9? (20)
3.    На яке число треба розділити 2, щоб одержати 4? (0,5)
4.    Добре бачить, а сліпий. (неписьменний)
5.    Якщо о 12 год. Ночі йде дощ, то чи можна очікувати на сонячну погоду через 72 год? (ні)
6.    Яке ціле число ділиться без остачі на будь-яке число? (0)
7.    Сума яких натуральних чисел дорівнює їх добутку? (2+2=2*2)
8.    Коли ділене і частка рівні між собою? (дільник дорівнює 1)
9.    Чи ділиться число 666+4 на 5? (так)
10. Скільки яєць можна зїсти натще? (одне)
11. Зякого посуду не їдять? ( з порожнього)
12. Що в горщик кидають перед тим, як варять у ньому їжу? (погляд)
13. Яку траву і сліпі впізнають? (кропиву)
14. Чи існує такий трикутник?                3               5
                                                                       9
За кожну правильну відповідь команді нараховується 1 бал.
ІІІ. Запитання суперникам.
Учасник однієї команди починає формулювати означення або теорему з курсу геометрії 7 класу, а учасник іншої команди має їх продовжити.
У такий спосіб команди ставлять одна одній по три запитання.
За кожну правильну відповідь  команді нараховується 1 бал.
ІV.Конкурс «Весела лічба».
До двох однакових таблиць викликаються по одному учаснику від команд. Вони мають знайти, показати і вголос назвати числа від 1 до 40. Той, хто закінчить першим, виграє 2 бали.
Цифри записані на таблиці в будь-якому порядку, вони різної форми і розміру.
V. Конкурс капітанів.
Запитання дається по черзі кожному капітану. Якщо він не знає відповіді, інший капітан може відповісти.
Максимальна оцінка – 2 бали.
1.    Через скільки днів швець відріже останній кусок тканини , якщо він має 16 м тканини і щодня відрізає по 2 м? (через 7 днів)
2.    Записати найбільше число за допомогою чотирьох 1. (1111)
3.    Скільки кішок в кімнаті, якщо в кожному кутку сидить кішка. Навпроти кожної кішки по 3 кішки, на хвості кожної кішки по кішці. Скільки кішок в кімнаті? (40)
4.    Кут 10 розглядають в лупу, яка дає збільшення в 4 рази. Якої величини здаватиметься кут? (10)
5.    У кого більше ребер: у 3 паралелепіпедів чи у 2 учнів? (36 і
6.    5 у квадраті 25, 10 у квадраті – 100. А чому дорівнює кут у квадраті? (900)
VI. Конкурс художників.
Два художники від кожної команди виконують такі завдання :
1.    Одночасно малюють: лівою рукою цифру 9, а правою – цифру  6.
2.    Намалювати тварину, використовуючи цифри, геометричні фігури.
Оцінюються завдання від 1 до 3 балів.
У той час, коли художники працюють, журі оцінює математичні газети, підготовлені обома командами. (0-3 бали)
VII. Конкурс «Ерудит».
Беруть участь по 2 учні від кожної команди, які по черзі дають відповіді на запитання. Оцінка за правильну відповідь 1 бал.
Запитання для ерудитів:
1.    а) На грядці сиділо 7 горобців. До них підкрався кіт і схопив одного. Скільки горобців залишилося на грядці?
б) Перекласти українською мовою грецьке слово «геометрія».
   2.    а) Назвати автора підручника з алгебри, за яким ви навчаєтесь.
         б) Назвати автора підручника з геометрії.
3.   а) Чому дорівнює добуток усіх чисел? (0)
       б) Скільки буде, якщо півсотні розділити на половину? (100)
4.    а) Сума яких двох цілих  чисел більша, ніж їх добуток?  ( одне з чисел 1)
        б) Чи можна між цифрами 5 і 6 поставити якийсь знак, щоб утворилося число більше, ніж 5, але менше ніж 6?  (кома)
VIII. Конкурс «Один за всіх і всі за одного».
Команди повинні швидко і дружно визначити чи правильне твердження. Усі учасники команд, якщо твердження правильне, одночасно піднімають руки, якщо твердження хибне, руки не піднімають.
Кожна правильна відповідь – 1 бал.
1.    Висота рівнобедреного трикутника, проведена до основи, є його медіаною і бісектрисою.
2.    Два трикутники рівні, якщо три кути одного трикутника відповідно дорівнюють трьом кутам другого трикутника.
3.    У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи, ділить його на два рівних трикутники.
4.    Висота будь-якого трикутника лежить усередині трикутника.
5.    Якщо сторона і два прилеглих до неї кути одного трикутника відповідно дорівнюють стороні і двом прилеглим до неї  кутам другого трикутника, то такі трикутники рівні.
6.    Якщо кут при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює 600, то такий трикутник рівносторонній.
7.    Якщо три сторони одного трикутника відповідно дорівнюють трьом сторонам другого трикутника, то такі трикутники рівні.
8.     У рівнобедреному трикутнику основа і бісектриса, проведена до основи, взаємно перпендикулярні.
ІХ. Конкурс акторів.
Кожна команда отримує прислівя,  записане на аркуші паперу, що лежить у конверті. За 5 хвилин  команда зображає в особах і пояснює суть цього прислівя, а глядачі відгадують його.
1 команда: «Чим далі в ліс, тим більше дров».
2 команда: « Сім раз відміряй, один - відріж».
Максимальна оцінка – 5 балів.
Х. Підсумки.
Журі оголошує оцінки конкурсів і загальну оцінк

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу